המלצות שיר בהזמנה

לפניכם מספר המלצות של לקוחות מרוצים לאחר קבלת שיר בהזמנה לאירוע מאולפני לי-רון:

המנגינה שנעשתה, היא כיום הון משפחתי ומזכרת נפלאה שנגעה בכל המשפחה שלנו… נזכרנו במלים, הילדים שרים את הפזמון כבר בעל פה והדיסק מתנגן שוב ושוב בית”. דני, רמת גן, ישראל

הצגנו את המנגינה של אבי ביום ההולדת שלו ואני צריך להגיד לך כי “אבי הגיע” היה ענק, להיט ענק !!!! הוא לגמרי השיר שמדבר עליו! הוא ניגן אותו שוב ושוב ושוב ומתכנן להכין עוד עותקים ולשלוח אותו למשפחתו ולחברים שלו בארצות הברית, הוא קיבל הפתעה גדולה ואהב הכל (ואת המצגת במיוחד!) ונדהמתי שתפסתם את הזהות שלו כל כך טוב. המשפחה והילדים היקרים לו גם כן שמחו במיוחד לשמוע את שמותיהם בשיר. “אבי הגיע” היה באמת את המאפיין של חגיגת יום ההולדת ואני מודה לך על כך שהוספת לשגשוגה על ידי יצירת מנגינה מדהימה כל כך – תודה שוב על הכל! מאיר, עכו, ישראל

אלוהים אדירים, השיר מדהים, המילים פשוט בול עליו!! הבנתם לגמרי איך לתפוס אותו ואת מי שהוא במנגינה … זה אדיר!. טניה חייקה, רמת גן, ישראל.

אני פשוט צריך לספר לך כמה אנשים וחברים שלי (וכל אדם אחר שהשמעתי לו) שמו את השיר שלהם בטלפון גם. הם היו המומים כל כך על איך שזה היה מותאם אישית, וככה יכלו להחליף צחקוקים ולבכות מצחוק כי זה באמת מאוד נגע. ללא ספק נהיה בקשר לגבי שיר למטרה אחרת גם! עידן, אשדוד, ישראל.

השיר והמנגינה הזאת היא יוצאת דופן לגמרי, מקבלת משמעות אחרת עם המילים החדשות שכתבתם. מתנה מדהימה למשפחה בישראל. קן פאלם, אלמדה, קליפורניה

תודה מיוחדת לך … מנגינת הרגאיי מדהימה !!! אני לא יכולה להפסיק לשמוע אותה ואפילו שמתי את זה כצלצול בפלאפון… זה כל כך מדבק וזה נחמד, וזה הדבר שתכננתי ו … יותר ממה שאני יכול לעשות ליום ההולדת שלה. איתן, רחובות, ישראל.

אני פשוט צריך להודות תודה לך, אני שמח על המנגינה והשיר שהקלטת עבור ההנצחה שלנו. זו הפעם השנייה שלינדה עשתה את זה, וככל שהקשבתי למילים וגם למנגינה שמתי לב לדברים נוספים והמילים היו אדירות!. אביב, תל אביב, ישראל.

אני אסיר תודה. השיר היה באמת מה שאני צריך וזה באמת יכול לעשות את היום הולדת של אמא שלי למיוחד ומושקע יותר..אני לא יודע איך להודות לך שוב. רן, נתניה, ישראל.

קיבלנו את הדיסק של פולי ביום שני … זה כפול-מדהים, פשוט פנטסטי … השיר שלך הוא בהחלט מדהים.. אני בטוחה שזה ירים את האירוע ואת המזכרת של כולם כאירוע ראוי לציון שנזכור עוד כמה שנים. איירין ומרל שטיינר, ניו יורק, ארה”ב.

אני חייב לכתוב לכם תגובה כי השיר והתוצאה הייתה פשוט מדהימה !!!! … מושלם לחלוטין! זה היה באמת תדהמה מעולה מעולה לסבתא שלי אז תודה לך על הכל !!!!” טניה הויליוויצקי, אשדוד, ישראל.

אמא שלי העריצה את השיר שלה, והייתי רוצה שגם אתם תוכלו לראות את הפנים שלה … כולם צחקקו ואהבו, כי זה בדיוק היא! ואפילו ה-DJ באירוע רצה את המספר שלכם מרוב שהוא התלהב. דנה, שדרות, ישראל.

נתתי לגרג את השיר ממקודם והוא לגמרי עף על זה. היה מאושר עד השמיים והוא אמר שהוא מעולם לא צחק כל כך חזק בחייו. תודה רבה על העזרה ועל הכל! יוליה, רעננה, ישראל.

רוצים גם אתם להפיק שיר בהזמנה ולהיות לקוחות מרוצים? הזמינו עוד היום שיר ותהנו מחוויה מוזיקלית, שירות ברמה הגבוהה ביותר וכמובן, איכות ללא פשרות!

לחזור למשהו ספציפי?

סגור